Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

JUST FOR FUN 14

Een sketch challenge

De opdracht is volgens een sketch werken.
Deze is als volgt:


Op internet zijn er heel wat te vinden.
Ik ben heel benieuwd hoe dicht we bij elkaar komen?!

In grote lijnen heb ik me aan de sketch gehouden.
Tekst en plaatje had ik al snel in mijn hoofd.
Daarom wat aanpassingen gedaan.

Hier het resultaat:





En?
Zal het Sylvia en Annemieke wel zijn gelukt?
Klik op de namen en je komt het te weten!
Sylvia
                                       Annemieke ( in de loop van 5/6 mei)
Gebruikte materialen zijn:



Stamps:
Magnolia
Rose Packages Kit (LF1406)

KAISERCRAFT
Today
Ink:
Archival
Jet Black, Fern Green (Wendy Vecchi)

Distress ink
Stormy Sky, Shabby Shutters
Embossingpowder





Dies:
Magnolia
Tilda Doily,Bride Bow,Heart Swirl, Old Swedish Lace






Paper:
First Edition
Up Up & Away

Boekenvoordeel
Wit, Groen (glad
Other Materials:

Plakpareltjes blauw en groen van Marianne, Ice stickles “diamond”, organza glitterlint blauw en groen craft unlimited, Sweetheart Blossoms, sticky tape, my stik, olba lijmkit, glossy accent
Tools:

Big Shot, blendingtool, snijmachine


4 opmerkingen:

  1. Nee, het is Sylvia niet gelukt om op tijd te zijn hihihi. Maar jij bent gelukkig wel altijd braaf op tijd Von en wat is hij mooi geworden, Vind de strikken en het cadeau súper leuk en dan die tekst erbij, TOP!!! De mijne word denk ik wel weer anders. Trouwens de kleurencombi is ook gaaf. Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely Yvonne! all those little bows, sooo cute! I love your sentiment, gorgeous elements andlayout! Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne, Erg mooi geworden! Ik hou van strikjes en de kleuren erg goed en mooi gekozen! En jaja ik doe nog mee hoor!
    Morgenochtend is Victor terug met het fototoestel! Even foto schieten en bewerken. Bericht staat al helemaal klaar.
    Groetjes, dikke kus, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk om te zien hoe verschillend kaarten kunnen zijn met eenzelfde sketch!
    Jouw kaart is een echt verrassingsgeschenk, mooi met dat beetje glitter erop, ik houd daarvan.
    De kleur v d strikken zijn ook zo mooi erbij gezocht en een tekst die super is (en zo waar).
    Je hebt er een ontzettend mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen